Máte nejakú otázku? +420 228 227 652 info@lashespro.cz

Mohlo by sa vám páčiť

Košík0

V košíku nemáte žiadny tovar.

Mali by ste opravovať spackanú prácu inej lash stylistky? Poradíme

17.06.24 411x prečítané

Zdieľať



Prišla za vami na doplnenie klientka s umelými mihalnicami aplikovanými od inej lash stylistky? Ak váhate, či mihalnice doplniť alebo nie, mám pre vás jasnú odpoveď, pretože aj mne sa tieto situácie dejú pomerne často a už veľmi dobre viem, ako k cudzej práci pristúpiť tak, aby som si nepokazila reputáciu a klientka odchádzala spokojná.

Starostlivo si vyberajte svoju lash stylistku. Zničené mihalnice sa do pohody vracajú dlho.

Asi vás nepoteším, ale umelé mihalnice aplikované inými lash stylistkami zo zásady nedopĺňam. A hneď sa dozviete prečo. Moje skúsenosti s prácami iných stylistiek boli vždy veľmi zlé, takže mihalnice dám vždy radšej dole. Až v deväťdesiatich percentách prípadov to považujem dokonca za nevyhnutnosť, pretože niekoľko mihalníc zlepených dokopy sa proste inak dobre nezbavíte. A to nehovorím o tom, že prípadná reklamácia by išla za vami a nie za predchádzajúcou lash stylistkou.

Iná lash stylistka znamená odlišný postup aj produkty

Z logiky veci určite chápete, že každá lash stylistka používa iné umelé mihalnice, inak ich aplikuje a tiež využíva produkty, ktoré môžu v kombinácii s tými vašimi narobiť peknú neplechu. Vaša práca hovorí za vás, a tak je mi jasné, že chcete, aby bol výsledok čo najlepší. Preto mihalnice klientky najskôr umyte čistiacou penou (v prípade prítomných zlepencov naozaj dôkladne) a odstráňte pomocou removeru. Potom postupujte, ako ste zvyknutá.

Zlepené mihalnice sú zlo

Prišla k vám nová klientka, ktorá má niekoľko mihalníc zlepených dokopy? Tak to si môžete byť istá, že predtým bola u stylistky, ktorá nevie pracovať s klasickým lepidlom. Pri ňom totižto nie je možné aplikovať umelé mihalnice jednu mihalnicu vedľa druhej, ale je nutné miesta aplikácie striedať. Ak ale uprednostňujete aplikáciu jedna mihalnica za druhou, tak vám odporúčam zaobstarať si UV systém, ktorý s obľubou používam aj ja. Vďaka nemu sa mihalnice nikdy nezlepia, a navyše príde k ich okamžitému vytvrdnutiu. 

Detail zlepených mihalníc

Môj najhorší zážitok

Keby som mala vybrať jeden prípad nekvalitne odvedenej práce, na ktorý určite nikdy nezabudnem, tak by išlo o pani, ktorá ku mne prišla a mala na každom oku všetky mihalnice zlepené dokopy. Prezradila mi, že ich tak nosí už mesiac a verte alebo nie, odstrániť mi ich trvalo celé dve hodiny. Okrem removeru som musela použiť aj pinzety a snáď nemusím ani hovoriť, že jej vlastné mihalnice boli neuveriteľne oslabené a krehké. Našťastie sa nám ich dôkladnou starostlivosťou postupne podarilo posilniť a spevniť.

Stále si nie ste úplne istá, ako sa s podobnými situáciami vysporiadať? Rada s vami preberiem moje skúsenosti a tipy na niektorom z mojich kurzov. Všeobecne ale platí, že kvalitná lash stylistka na fotografiách svojich prác nemá zlepence, svoje zákazníčky vždy poučí o tom, ako sa následne starať o mihalnice a odporučí im vhodné produkty.
 

Vaša Karolína

Páčil sa vám tento príspevok? Pošlite ho ďalej...



Prihlásenie zavrieť

Cookies

Naša spoločnosť používa súbory cookies na správne fungovanie vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely. Kliknutím na tlačidlo prijímam nám udelíte súhlas ich zberom a spracovaním, a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami vrátane Googlu na prenos osobných údajov a personalizáciu reklám, aby boli pre vás zaujímavé.