Máte nejakú otázku? +420 228 227 652 info@lashespro.cz

Mohlo by sa vám páčiť

Košík0

V košíku nemáte žiadny tovar.

Lash mapa na eyeliner effect alebo efekt očnej linky

11.11.23 2998x prečítané

Zdieľať



V tomto článku sa zameriame na jednu z tých novších techník, ktorá si ale veľmi rýchlo získava popularitu po celom svete. Reč je o mihalnicovom stylingu s efektom očnej linky alebo po anglicky eyeliner effect. Prezradím vám, aké druhy a dĺžky umelých mihalníc zvoliť, aké dĺžky kam posadiť a pozrieme sa aj na to, pre aké typy očí je tento štýl vhodný. 

Ako vyzerajú umelé mihalnice s efektom očnej linky a aké majú výhody

Predstavte si ten najzvodnejší pohľad, ktorý v každej situácii dokáže upútať pozornosť. Tak presne taký efekt by mal mať tento štýl predlžovania mihalníc

Eyeliner effect má veľmi blízko tomu najobľúbenejšiemu štýlu umelých mihalníc, a teda stylingu s názvom cat eye. Efekt očnej linky je ale ešte uhrančivejší a navyše klientkam ušetrí čas pri každodennom líčení. Nielen, že budú mať dokonalé mihalnice, ale dokonca to bude vyzerať, že majú aj namaľovanú očnú linku, ktorá sa za žiadnych okolností nerozmaže alebo neotlačí pod obočie. Klientky vám budú vďačné! 

Umelé mihalnice s efektom očnej linky

Ako vyzerá lash mapa na eyeliner effect

Mihalnice s efektom očnej linky sa dajú urobiť dvojakým spôsobom. Záleží, či klientka bude chcieť celkový objem s trochu zvýraznenou linkou alebo či chce skôr vyzdvihnúť iba požadovaný efekt očnej linky na úkor celkového objemu vejáriku mihalníc. 

Najskôr sa zameriame na objemové mihalnice iba s miernym efektom očnej linky

Lash mapa bude veľmi podobná ako pri mape na cat eye styling, iba budeme pridávať ďalšie vrstvy a na požadovaný efekt zvolíme iný typ umelých mihalníc. Na perfektný eyeliner effect zvoľte mihalnice so zakrivením L!

1. Najskôr si vyznačte 3 základné osy. Prvá línia povedie cez stred zornice oka, druhá pôjde cez vonkajší okraj oka a tretia bude presne medzi dvoma prvými. 

2. Teraz budeme vytvárať jednotlivé “priehradky” na rôzne dĺžky mihalníc. Rozdeľte priestor medzi druhou a treťou líniou na dve časti, a tá priehradka, ktorá je bližšie k stredu oka je určená pre najdlhšie mihalnice, a teda 12 mm. 

3. Zvyšnú polovicu medzi druhou a treťou líniou rozdeľte na dve rovnako veľké priehradky. Čím viac k okraju oka, tým kratšie mihalnice. Takže vedľa 12 mm mihalníc budú v jednej priehradke 11 mm a úplne pri vonkajšom kútiku oka budú mihalnice s dĺžkou 10 mm.

4. Zvyšný priestor, a teda od vnútorného kútiku po prvú líniu, si rozdeľte na šesť rovnako veľkých priehradiek. Do každej z nich dajte mihalnice o jeden milimeter kratšie ako vedľa. Keď teda pôjdete od stredu oka, kde sú už 12 mm mihalnice, vedľa aplikujete mihalnice s dĺžkou 11 mm, potom 10 mm, následne 9 mm a pokračujete až do samotného vnútorného kútika oka, kde majú byť mihalnice s dĺžkou 6 mm.

5. A teraz sa vrhneme na vrstvy. V každej priehradke totižto nebudú mihalnice iba v jednej dĺžke, ale dokonca v troch dĺžkach. K 12 mm mihalniciam teda pridajte 11 mm aj 10 mm a takto postupujte vo všetkých priehradkách. Výnimku urobíte len pri dvoch priehradkách, ktoré sú pri vnútornom kútiku oka. Tam pridajte iba druhú vrstvu o mm kratšiu, ale na tretiu tu už nebude priestor.

6. Ale ako správne vrstviť? Kam teda prídu jednotlivé dĺžky? Tie najkratšie mihalnice v danej priehradke nalepte na mihalnice, ktoré sú v tej najnižšej línii, a teda čo najviac pri oku. Strednú dĺžku mihalníc nalepte na tie mihalnice, ktoré budú zhruba v strede mihalnicovej línie. A tie najdlhšie umelé mihalnice patria na tie mihalnice, ktoré sú čo najvyššie, a teda čo najbližšie k očnému viečku. 
 

Lash mapa pro eyeliner effect

A teraz sa vrhneme na tú dramatickú očnú linku

1. V tomto postupu urobíme najskôr iba jednu líniu, ktorá pôjde cez vonkajší okraj oka. A práve tento bod nám bude oddeľovať jednotlivé typy mihalníc. Vo vnútornej časti oka použijete mihalnice so zakrivením typu C a na vonkajšej časti nalepte mihalnice so zakrivením L. Tento rozdiel nám potom bude pekne vytvárať požadovaný efekt. 

2. Tu mierne väčšiu časť, a teda od vonkajšieho okraja oka k vnútornému kútiku, rozdeľte na štyri priehradky. Tieto priehradky ale nerobte rovnako veľké – čím bližšie k vnútornému kútiku budete postupovať, tým menšia priehradka bude. 

3. Rovnaké pravidlo držte aj pri dĺžkach umelých mihalníc. Čím bližšie k vnútornému kútiku budete, tým kratšie mihalnice aplikujte. V priehradke pri vonkajšom okraji šošovky budú umelé mihalnice s dĺžkou 7 mm a v priehradke úplne pri vnútornom kútiku budú mihalnice s dĺžkou 4 mm (pre upresnenie – všetky tieto mihalnice budú mať zakrivenie typu C). 

4. Teraz prišiel rad na vonkajšiu časť od vytvorenej línie. Aj tu budeme potrebovať štyri priehradky, ktoré už urobte približne rovnako veľké. 

5. No a keď sme v predchádzajúcom kroku dávali mihalnice čím ďalej tým kratšie, teraz to bude presne naopak. Čím bližšie k vonkajšiemu kútiku oka budete, tým dlhšie mihalnice aplikujte. Do priehradky pri vonkajšom okraji šošovky aplikujte 8 mm mihalnice a v priehradke úplne pri vonkajšom kútiku budú mihalnice s dĺžkou 11 mm (pre upresnenie – všetky tieto mihalnice budú mať zakrivenie typu L). 

6. V dvoch posledných priehradkách môžete pre prirodzenejší efekt pridať k tým najdlhším mihalniciam aj druhú vrstvu vždy o jeden milimeter kratšiu. K 11 mm mihalniciam teda pridajte 10 mm mihalnice a k 10 mm mihalniciam pridajte tie s dĺžkou 9 mm. 

7. Druhú vrstvu aplikujte rovnako ako pri predchádzajúcom spôsobe – tie kratšie mihalnice nalepte na mihalnice, ktoré sú v tej nižšie línii, a teda čo najviac pri oku. A naopak tie väčšie dĺžky mihalníc aplikujte na mihalnice, ktoré sú čo najvyššie, a teda čo najbližšie k očnému viečku. 
 

Eyeliner lash mapa

Sú mihalnice s efektom očnej linky vhodné pre všetky typy očí?

Keďže ide o veľmi podobnú lash mapu, ktorú sme ukazovali pri cat eye stylingu, tento efekt nie je vhodný na rovnaké typy očí, presne ako mačací styling. Aj keď sú oba štýly umelých mihalníc klientkami veľmi obľúbené, nie je dobré ich bezmyšlienkovito aplikovať úplne všetkým. Samozrejme, že náš zákazník, náš pán, ale aspoň by klientky mali tušiť, že sa im tieto mihalnice nebudú hodiť tak, ako napríklad ich kamarátke. Efekt očnej linky nie je vhodný pre ženy, ktoré majú pomerne riedke svoje vlastné mihalnice a pre tie, ktoré majú poklesnutý vonkajší kútik. Tieto mihalnice by im naozaj nelichotili – dokonca by im ešte mohli opticky oko zmenšiť a ich pohľad by pôsobil až prižmúrene. 

Chcete sa dozvedieť o ďalších trendy technikách? Kuknite napríklad na ďalší článok, ktorý je venovaný anime lashes alebo na inšpirujte článkom, v ktorom detailne rozoberám najrôznejšie tvary očí. Prípade ak si všetko radšej zažijete v praxi, rezervujte si svoje miesto v jednom v ponúkaných kurzov. Na e-shope nájdete aj jednodenný kurz venovaný priamo Eyeliner effectu. Ak teda bol pre vás slovný popis príliš zložitý a nepomohli ani obrázky, kurt bude pre vás ako robený! 

Zajímalo by ma, či ste tento štýl predlžovania mihalníc už niekedy aplikovali, prípade, či som vás týmto článkom navnadila. Určite mi dajte vedieť na Instagrame, rada si vypočujem všetky príbehy a skúsenosti od mojich kolegýň v odbore. 

Páčil sa vám tento príspevok? Pošlite ho ďalej...



Prihlásenie zavrieť

Cookies

Naša spoločnosť používa súbory cookies na správne fungovanie vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely. Kliknutím na tlačidlo prijímam nám udelíte súhlas ich zberom a spracovaním, a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami vrátane Googlu na prenos osobných údajov a personalizáciu reklám, aby boli pre vás zaujímavé.