Máte nejakú otázku? +420 228 227 652 info@lashespro.cz

Mohlo by sa vám páčiť

Košík0

V košíku nemáte žiadny tovar.

Poznajte 3 tvary umelých mihalníc, ktoré definujú rok 2024

12.04.24 784x prečítané

Zdieľať



Možno sa to tak na prvý pohľad nezdá, ale tvary umelých mihalníc a ich trendy sa menia podobne ako trendy v líčení a rok 2024 nie je výnimkou. Vaše klientky si však prídu na svoje bez ohľadu na to, či uprednostňujú prirodzený look alebo opulentný objem. V nasledujúcich riadkoch vám prezradím, ktoré tvary umelých mihalníc budú hrať prim a dokonca vám poradím, aké typy umelých mihalníc svojim zákazníčkam radšej vyhovorte.

Ak niektoré z vašich klientok zatiaľ váhali s otestovaním objemových umelých mihalníc, tak tento rok je ideálny čas na to ich vyskúšať. Pre striedme zákazníčky zvoľte 3D alebo 5D variant, u odvážnych sa môžete „rozšupnúť“ a aplikovať im kľudne 16D umelé mihalnice. A už vyššie zmienené top tvary roku 2024? Zamerajte sa na tieto:

  • Ovál – Ide o univerzálny tvar, ktorý sa hodí všetkým tvarom očí a je ako stvorený na každodenné nosenie. Je tiež skvelou štartovacou voľbou pre nové klientky, ktoré nemajú žiadnu skúsenosť s umelými mihalnicami.
  • Mačacie – Nestarnúci ikonický „cat eye“ vzhľad sa tešil veľkej obľube už v starovekom Egypte a tento rok bude doslova jeho rok. Všímate si pri niektorých zákazníčkach, že za vami pravidelne chodia s linkou v tvare mačacích očí? Ušetrite im starosti s ranným líčením a vytvorte im ich obľúbený vzhľad pomocou objemových mihalníc.
  • Lúče – Milovníčky experimentov… Nájdu sa medzi vašimi klientkami? Aj pre ne máme niečo, a to „wispy“ look. Väčšinou sa nosí počas zvláštnych príležitostí, ale niečo nám hovorí, že z nich táto zákazníčka urobí každodennú záležitosť, ktorá ešte viac podporí jej výraznú osobnosť.
Nestarnúce tvary sú stávkou na istotu. A v jednoduchosti je krása.
Nestarnúce tvary sú stávkou na istotu. A v jednoduchosti je krása.

Trendy za každú cenu? Nie, ďakujem…

Medzi extravaganciou a nevkusom je veľký rozdiel a ja som si už stihla všimnúť dvoch výrazných trendov na TikToku, ktoré vašim klientkam naozaj neodporúčam nosiť. Sú to:

·       Umelé mihalnice, ktoré sa skoro na konci „krepatia “ a vytvárajú tak pomerne nevzhľadné guličky. Tým, ako sú na koncoch ťažšie, môžu vaše klientky tlačiť na očiach a rýchlejšie vypadnúť, prípadne urýchliť padanie ich vlastných mihalníc.

·       Mihalnice s trblietkami, ktoré sú síce veľmi výrazné a efektné, ale trblietky z nich pri každodennom nosení môžu odpadávať. Výsledkom tak bude poničený make-up a nevzhľadný „messy“ look, za ktorý ponesiete zodpovednosť vy.

Ak niektorá vaša klientka aj tak na jednom z týchto dvoch trendov trvá, aspoň jej povedzte riziká spojené s ich nosením a budete mať čisté svedomie aj v prípade, že jej ich chcete-nechcete budete aplikovať.

Trendy sú zaujímavým osviežením a ozvláštnením sveta krásy, ale sú aj dosť pominuteľné, a preto nie je potrebné sa ich kŕčovito držať. Pamätajte predovšetkým na to, že nikdy nič nepokazíte lookom, v ktorom sa vaše klientky cítia najlepšie, a to bez ohľadu na najžhavejšie trendy.

Páčil sa vám tento príspevok? Pošlite ho ďalej...



Prihlásenie zavrieť

Cookies

Naša spoločnosť používa súbory cookies na správne fungovanie vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely. Kliknutím na tlačidlo prijímam nám udelíte súhlas ich zberom a spracovaním, a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami vrátane Googlu na prenos osobných údajov a personalizáciu reklám, aby boli pre vás zaujímavé.